Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2014 21:34 - Днес пренаредих закачалката
Автор: precoria Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3637 Коментари: 13 Гласове:
34

Последна промяна: 06.03.2014 13:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                     
                     image


                                   

 ...Толкова палта,шалове...Грабнах ги  набързо,едното падна на земята,рекох си –няма да поникнеш повече- и в следващия момент вече се намери на простира вън, при другите,под меките лъчи, да прогони натрупания студ  от коридора.Излязох на терасата-навън  се виждаше нещо реално,което досега беше само в главата ми.Едно цветче  от близкия клон на дървото се канеше да цъфне,дали няма да се излъже?Дали не се лъжа и аз?Отсреща е първия скат на Родопите-не не се лъжа,по средата  между тях и мен е Марица,ей там, /това „там”е 10 км/,не се виждат тополите и, но се очертават селата до които минава.Подопечнана ми душа продължава да се надява за още гледки, иска да ми напомня за други неща, които обичам,за магнолиите, които живеят на площада...Но за тях наистина е рано.

 

    Зимата така и не се изпълни с обичайния си смисъл,а се налага да изпразва и това , което е била.Разбрах, че нещо много могъщо се грижи за  настроението ни навън.Изобщо всичко ти крещи да тръгнеш...





Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Поздрави!
27.02.2014 22:05
Май вече мирише на пролет.
Стоплила си измръзналите зимни дрехи. Нека и те усетят настроението:)
цитирай
2. veninski - Отвънка ухае на пролет. . . Поздр...
27.02.2014 22:13
Отвънка ухае на пролет...
Поздрави!
цитирай
3. precoria - paciencia
27.02.2014 22:14
Днес сложих точката.Кожуха е прибран.Дръвчетата и те се готвят,незнам как е при вас,но тук пролетта е на линия...
Лека и приятна вечер!
цитирай
4. mt46 - Поздрав!...
27.02.2014 22:26
Времето е измамно... Рано е за пролетно цъфтене...
цитирай
5. precoria - Veninski
27.02.2014 22:32
Да,дойде пролетта.И всеки се хвана за сърцето.
Поздрави и от мен!

цитирай
6. precoria - Mt46
27.02.2014 23:01
Чувствува се вече топлина в душите и изобщо.Не очаквам никакви измами...,но и на това сме свикнали.
Приятна вечер за теб!
цитирай
7. benitta - Чувството при прибиране на ботуши...
28.02.2014 07:33
Аз съм съгласна с теб, напълно разбирам какво казваш :).
Много е приятно да почистиш и големите зимни ботуши, да ги скриеш някъде и с усмивка да си представиш лекотата на сандали с тънка презрамка! Ммм!
Аз засега се въздържам, защото баба Марта си я знаем, но през април вече с отворено сърце вадя пролетно-летни дрехи и .... емоции.
Поздрави и усмивки!
цитирай
8. precoria - Здравей Бенита!
28.02.2014 11:48
Дойде ли това време човек се метаморфоризира.И това което не може да свърши времето с температурите може да го свърши обичта.Тя поне не влиза в капаните на Баба Марта и не носи ботуши...
Зимнопролетен поздрав от мен!
цитирай
9. makont - Лятото зазимяваме, а сега залетяваме.
28.02.2014 12:33
Ох и аз днес се заех със същото, два чувала дрехи, които никога повече няма да облека, не залетяване, а чистка. Трябва да отворим място за чиста енергия, от старото боли. Усмивки и много пролетно настроение!
цитирай
10. precoria - Makont
28.02.2014 13:19
Така излиза.Някои дрехи направо в контейнирите.Това улеснява, иначе само си въобразяваме, че чистим.Нужно е пренареждане,а някой ден ще се заемем и с"паяците".Трябва светлина и нови енергии.Налага се да се завихрим...
Хубав предпролетен ден!
цитирай
11. donchevav - Здравейте, Precoria! Благодаря Ви ...
28.02.2014 22:50
Здравейте, Precoria! Благодаря Ви за гледката от Родопите! Аз съм от Северна България и за мене е все още рано за пролетно почистване, но видях във Вашата миниатюра мекото съживяване на планината, чух подновеното пълноводие на Марица, повярвах Ви, че пролетта е близо. А за магнолиите, "които живеят на площада"/!!!/, трябва да почакаме, наистина, но ще ни покажете и тях, нали? Поздрави!
цитирай
12. precoria - Donchevav
01.03.2014 00:47
Привет! И аз от както съм във блога установих,че с интерес чета всичко написано.Не че не може да се прочете същото другаде,но тук то носи цвета, излъчването,енергията на този, който го е писал.Или това е духът, който се опитва да обхване кода на нашето общуване.
Още повече, когато става въпрос за пролетта,която идва към нас като един божествен шепот.И красива е Южна България,наистина...И вие разказвайте...
Благодаря за присъствието!
Мили поздрави!
цитирай
13. precoria - Latinia
03.03.2014 11:09
Коментара ти нещо се изгуби.Но благодаря за него.
Достоевски нали казва, че красотата ще спаси света,но май и света преди това трябва да се погрижи за нея!
Честит национален празник!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: precoria
Категория: Изкуство
Прочетен: 411631
Постинги: 162
Коментари: 855
Гласове: 5184
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930