Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2013 01:47 - Кръстопът
Автор: precoria Категория: Изкуство   
Прочетен: 1974 Коментари: 2 Гласове:
4



Кадифето на залеза падна                                                                                                           
като тежка завеса, като водна вълна.
В кръстопътя е волно и хладно
Аз съм себе си.Аз съм една.

Нощта парцаливо прохладна
ми напомни за своите права,
после лъчът на изгрева падна
стоварвайки се на мойта глава.

                                При тази много посочност на блога,която избрах решавам да почна с поезия тъй като усещам присъствието на поетеси около себе си,но тъй като не съм стихоплетствувала много просто избрах едно от малкото. Не съм писала , но като всеки уважаващ себе си индивид и от уважение към поезията съм правила опити, които останаха далеч назад.
                               Ако някога нещо съм правила за пред човешки очи,това е било публицистика.Писала съм статии за в.Черноморски фронт,когато работих в Бургаска област,от както съм тук няколко пъти съм помествала в Чирпански новини, един такъв материал ще бъде предмет на следващия ми постинг,не за друго а защото го писах преди два месеца и остана  непубликуван по стечение на обстоятелства.         
                                                                                                                                                                                             
                                                                                              
                                                                                            
                                                                                            
 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. skarif - Кадифето на залеза като завеса, ...
11.04.2013 09:31
Кадифето на залеза като завеса, която пада... Невероятен образ! Направо ми скри шапката! И въпреки кръстопътя си в себе си една- какво великолепие! А парцаливата прохлада? Още един закачлив и игрив образ...неочакван...
Утрото и събуждането ми си заслужаваха. :) Хубав ден!
цитирай
2. precoria - Благодаря за оценката,
11.04.2013 17:16
има граден женски образ,може би има и нещо недовършено, но нормално...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: precoria
Категория: Изкуство
Прочетен: 410487
Постинги: 162
Коментари: 855
Гласове: 5184
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930