Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2013 20:22 - След празниците
Автор: precoria Категория: Лични дневници   
Прочетен: 922 Коментари: 2 Гласове:
3



                       В своя буквален или по скоро камуфлажен смисъл премина Страстната седмица.А за някои може би се състоя.Това си помислих в момента когато празника почти премина,спря машината на желанията,слушах си моя музика вече трети път за този ден,а една главна тема се беше сгушила до мен под формата на мъркащата ми и медитираща котка.Така си медитирахме двете, тя за свои си работи,а аз правех опити да измоля спасение за Света около мен.Погалвах я от време на време, но ми се стори ,че излизат искри из под ръката ми.При повторно докосване,не бях сгрешила,искрите пробиха кожата ми и стигнаха чак до костта.Дали от това ,но ми дойде още по странна мисъл, дали Великден се състоя във своя  голям,трансцедентен смисъл?Не че не се изляха върху нас благотворни и слънцесияйни случки,разговори,събития,пожелания,срещи,с които се утешихме.Но много наши съвременици станаха неуловими за висшите чувства, които се стоварват върху нас в тия дни и които ни определят към човешкия вид.Ясно ,че ни трябват много външни средства за събуждане на задрямалата ни хуманност,която ще ни води към спасение.
                        Не обичам генералните изводи,но знам, че за много хора Великден се състоя.Знам,че това у нас се постига по определен начин и че се гордеят с него, макар и на пръв поглед да е буквално,но дори и да е така то ще позволи на истински търсещия и благонравния да изберат пътя на извисяването и спасението.Ако има пречка и причина, тя е дълбоко в нас.Ние сме много интимно свързани със чуждостта в нас,повече от колкото предполагаме.Духовното ни здраве изисква не мили родни картинки,а жреци,здрав разум, ведрост, вяра.И това очертава дълъг път пред нас..И то толкова дълъг,че чак да ти се стори,че си вечен,а как да си вечен като преди това трябва да си оцелял,не в тялото на социума, а в прериите на Духа ...            



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. skarif - :)
11.05.2013 12:35
Да. Камуфлажно беше. Особено поради факта, че празникът съвпадна с предизборната кампания- нелеп случай. И не успяхме да помечтаем за прериите на Духа... А именно те са ти потребни.
цитирай
2. precoria - Всеки трябва да се разбере със себе си,
12.05.2013 15:48
дори да имаше нелепости и пречки, Някой знае,че ние по свой начин се самоизразихме, според възможностите си, като почетохме Цялото, чийто творец е Той. Не сме в матрицата, смятам. И пред нас са Прериите...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: precoria
Категория: Изкуство
Прочетен: 410466
Постинги: 162
Коментари: 855
Гласове: 5184
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930